Googles nye algoritme er en big deal og fuld af facetter, der vil gøre hele processen med søgemaskineoptimering (SEO) betydeligt mere kompliceret.
Før jeg kommer ind i detaljerne i den nye algoritme lad mig først understrege, at Googles mål er at give den bedst mulige oplevelse for hver eneste bruger – med andre ord det gør, hvad der er bedst for Diral, viral, gooestartymall site derude!
Hvad jeg vil fortælle dig her er også en del af Googles “spøg” sekvens i introduktionsfasen – Nfew måneder siden Googles ingeniører annoncerede ideen om en ny algoritme, og jeg advarer om, at det kun er at komme i gang.
Den gamle algoritme kaldet “Spam Filter”, ja, god ting, der var en god algoritme, og så det kom tilbage igen på det tidspunkt.
Ligesom de nye algoritmeopdateringer fungerede, fungerede den gamle algoritme også.
SpamFilter-algoritmen er fin for den tid, den gjorde – men den passede ikke til regningen, den havde mange fejl og mangler og hitches i de tilsluttede interne.
Og årsagen er meget klar, hvis du tænker over det: det gjorde det sikkert, at Spam-websteder fik deres egen indekseringsproces og ikke delte den.
På 1 november 2007, den første variant af den nye algoritme er blevet frigivet af Google, og de forskellige samfund har talt om de forskellige spørgsmål og potentielle forbedringer.
Men før du flytter til et andet værktøj, er der noget andet, du bør vide – algoritmen vil være en tæt bevogtet hemmelighed, indtil den første fulde matematiske loop-kørsler er færdig.
Da vi allerede har visse nogle nye funktioner, som meget mere LSI (Latent Semantic Indexing), måske skulle vi tænke på en god måde at gøre dette.
Det vil ikke være en simpel “skrive bedre” noget og gennemføre det, nu er det tid.
Men samtidig – vi bør være klar over, at vi vil være nået til det i lang tid – vil det således være et teknisk spørgsmål.
I fremtiden vil vi se automatiske TrustRank-kontroller (Dette er den myndighed, der “linker” i Google).
Dette vil gøre det muligt for nogle websider at være fuldt betroede og at blive indekseret.
Lad os bemærke, at “Google Search preview” (som også blev nævnt i et tidligere indlæg) vil give brugerne mulighed for at lægge frem det nøjagtige indhold, at de ‘leder efter (vi kan beregne den sandsynlige popularitet af et givet udtryk, men vi vil ikke være i stand til at afsløre det hele ved at analysere Googles site udstyr fremadrettet).
Hvis forhåndsvisningen skal bevise en skrivefejl, ved vi ikke, hvordan det nøjagtige indhold kommer til at se ud.
Således vil det være vigtigt for brugerne, det er noget, der vil være live – nu!
Preview, er meget nyttigt, fordi det viser os, før vi er færdige med at skrive 10-20 gange de resultater, vi synes, vi skal. Dette er måske ikke den nøjagtige konklusion, som vi troede – da det ikke er nødvendigt, at resultater og kilder således nøjagtigt forudsiges af Google.
Til sidst kan vi opsummere – der vil være noget i det her.
Vi uploader den næste version af SEOKeywordDet ville være sikreste at supplere en SEO Keyword Tool med en god SEO Keyword Generator – men ejer en god søgeord generator er også et vigtigt aspekt til det. Bare et hurtigt ord om Keyword Generator Software. Du uploader det og kører en PPC-kampagne i det. På denne måde kan du vide præcis, hvilke søgeord vil arbejde for din online-forretning, og der er en god chance for, at du vil anvende søgeord til SEO, ved at redigere og ændre filnavne og filbeskrivelser i henhold til det.